Előszó

2011. május 4., szerda

Próbasütés.


Végre otthon is megvan, Miele H5240 TITAN, és ma ki is próbáltam, illetve teszteltem. Lemértem, három és fél perc alatt fűtött fel 160 C-fokra, miközben kívülről a sütőajtó éppen hogy csak langyos volt. A hőeloszlás tökéletes meg se kellett forgatnom a piskótát.
A próbasütést 18 cm átmérőjű hagyományos piskótával végeztem.






Recept:
4 tojás kettéválasztva
80 g cukor
80 g liszt
A tojássárgáját kihabosítottam. Majd a tojás fehérjét is kihabosítottam az összes cukorral. Óvatosan összeforgattam ezt a két tojáshabot, végül lazán belekevertem a lisztet. 18 cm átmérőjű kerek tortaformába töltöttem és a piskóta masszát felhúztam a sütőkarika széléig, így homorú formát alakítottam ki.
160 C-fokon kezdtem sütni, de 10 perc után azt vettem észre, hogy ebben a sütőben alacsonyabb hőfok is elég így visszavettem 155 C-fokra. Így összesen 35 percig sütöttem.

Tökéletesen egyenletesre sült. Most pedig építek köré egy hozzá méltó konyhát, ugyanis a mai próbasütést a nappali közepén végeztem el.

3 megjegyzés:

  1. A Miele az Miele!
    Még a nappaliban is jól mutat, nem? :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, és netezés közben is tudok tortát sütni.:-)

    VálaszTörlés
  3. Piskótasütés forgatás nélkül?? :)))) A régi gázsütőmmel ez csak álom-édes-álom. :)))))

    VálaszTörlés